Thursday, March 21, 2013

alhamdulillah selesai sudah semuanya....

 assalammualaikum.. ^^ Adik Am say Hye! >< ngeh3.. okeyh itu anak sedara aku yang kedua. tahun lepas bulan 12 dia lahir. comel kn? putih melepak kowt bhaha..jelly~jelly~
Ermm..alhamdulillah selesai sudah semuanya dan aku pun dah tau apa result aku :3 huhu..alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdullilah..bersyukur kepada Allah walaupun tak adalah cemerlang sangat atau straight A tapi oklah.. :) not bad~ just dpt 4A4B___ (dan hujung2 tu x nak bagitau haha :P sapa yang da tau diam sudah ngee~~ ) tapi creditlah :) Insya Allah ada rezeki dapatlah uitm kalo tak dapat poli je kalo tak dapat jugak masok form 6 -_- kalo x boleh jugak kowang terjun jalah bangunan =='' hoho..
apa perasaan aku waktu nak ambil result? xD huhu..x payah katalah gementar nak terkucil sume ada. Kalau tak aku tak berani nak ambil result rasa nak patah balik rumah je tapi kawan aku tarik tangan aku kuat-kuat pergi dewan :3 hahaha.. Ustaz dengan cikgu ekonomi aku tengok semcam je kat aku. Nglupp~~ dup..dap..dup..dap... (bunyi jantung x cukup nafas haha) tetiba cikgu ekonomi aku datang sembang dengan guru yang tolong bagi slip peperiksaan kat kelas aku..

"Cikgu lela , sapa yang dapat 4A kelas ni Khadijah ke hamizah (kwn aku)" cikgu lela pun cari2 kat kertas slip tu sapa dia..
"owh! Khadijah dapat 4A (smbil tersenyum :)) kelas ni ada dua orang je dapat 4A"
so, aku dengarlah perbualan cikgu-cikguku -_- ahahaa..bersyukur memang bersyukur tapi sedeih pun ada sebab aku target 6A/7A :/ huhu da siap bernazar lagi kalo dapat 5A keatas aku nak berpuasa n sujud syukur :3 tapi ini je yang aku mampu..terimalah dan jangan berhenti untuk bersyukur. sumenya dah tercatat dalam luh mahfuz. :) kepada kawan-kawan tak kiralah yang sama sekolah dengan aku atau hanya dalam muka buku tahniah!tahniah! tahniah! sebab dah usaha sedaya upaya kita :)
yang membuatkan aku rasa takut wktu tu bila ustaz tanya agama n tasawwur aku dapat baper haha.. :3 nasiblah dapat A -_- kalo tak habis aku kena perli :3

 owritee! lepas nie aku nak fikir nak sambung beajar dekat mana pulak dan jurusan yang nak di ambil. kalo boleh aku nak jadi seorang pendidik yang mendidik anak bangsa mencapai kejayaan ohhhoiiiiiii!! :D (semngat!) hahaha :3

iklan jup! haha..rindu dengan dia :')  bila lah lagi bole jumpa dia :') hurmm...btw,
selamat menjejaki kaki anda di IPT huhu... :D wassalam...yang kurang bagus result jangan terus berputus asa okeyh! :D rezeki tu ada kat mana-mana je..