Saturday, December 14, 2013

aku dan uitm S.I :)

                                                                  assalammualaikum..

Disebabkan harini cuti tak ada kelas so dengan perasaan yang sangat syok ni, aku nk mula story tentang dairi hidup aku. :) kisah hidup aku ni tak adalah best mana pun biasa-biasa je huhu..Aku sebenarnya malaslah nak taip-taip ni :<. Entahlah sejak umur aku ni dah 18 tahun jadi maleh pulak :/ maybe sebab tangan pun dah tua kowt tak mampu nak taip panjang-panjang hoho -..- . Aku tunjuk gambar jelah eh?owriteee! ni waktu minggu ushawan. sapa yang berminat nak jadi jutawan boleh denga ceramah-ceramah yang diowang buat. Orang yang bagi ceramah tu bukan calang2 orang ok. :)

makanan free memang sedap!!! :P
 dan akhirnya majlis tu pun dah habiss..yuhuuuuu!! dan paling penting aku dapat sticker -,- (ni sebenanya agenda aku datang sini hohoho nak dapat sticker punya pasal -..- )

#pendek gila entry aku -_- dulu rain je taip panjang2 ish2!
pppsssffttt# banyak assignment yang aku kna buat oiiii :'( parah gilerr! sabar jelah... 
tata titi tutu~~~ ^^ wassalam